Onsdag

Var hemma från skolan idag, skulle till vårdcentralen klockan nio imorse plus att jag fortfarande hostar väldigt mycket. Fick en ny hostmedicin utskriven och läkaren sa att enligt planen så skulle jag vara bättre till helgen, skönt!
Åkte till stallet efter jag vart på vårdcentralen. Klippte Mia idag, så fin blev hon :) Jag lät bli att raka benen på henne för tillfället det är så geggigt ute nu endå och så tog jag bara halva ansiktet, så nu är hon fin till på Lördag. Mockade, tog ner hö och så red jag ut en liten sväng med, men nu har jag äntligen landat i soffan. Skall plugga till mitt psykologiprov som jag har imorgon så dags att fokusera nu. Vi hörs sen :) 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0